Pátek 2. června 2023, svátek má Jarmil
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 2. června 2023 Jarmil

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

scabies

mate to v hlave uplne pomichane

"Lékaři nebojují s neviditelnou rukou trhu, jsou přeci dobře placeni z účtů pojišťoven, které jsou solidárně plněny i námi"

----

dobre placeni? Nastudujte si cenik lekarskych vykonu, tj. kolik za ktery vykon plati pojistovna. Mnohdy to nestaci ani na nakup materialu, pronajem operacniho salu atd. Kdyby to mely byt skutecne trzni ceny a ne regulovane, socialisticke, tak platite u lekare nasobky toho co dnes, navic cash.

0/0
28.9.2010 21:32

opatov

Re: mate to v hlave uplne pomichane

Když napíše svůj příspěvek lékař, vždy potvrdí hlavní myšlenku autora. Chceme stále více peněz, vyhrožujeme, že všechno bude dražší. Žádný lékař však nikdy nenapíše, že ty přístroje nakoupili o 50% dráž než je obvyklé, za zaškolení zaplatili další statisíce, přestože bylo v ceně přístroje. Že léky musí brát pouze od distributorů, kteří jim v léte zaplatili tzv. kongres v Egyptě nebo na Mallorce. A obvazové materiály nakupují od firmy, která je jenom přefakturuje, ale je vlastněná manželkou jednoho z kolegů. Proto všichni víme, že naši páni doktoři nejsou dobrými hospodáři, až si říkaj, co chtěj.!!!

0/0
28.9.2010 22:35

Jostik

Re: mate to v hlave uplne pomichane

No vidíte, můj otec je lékař a furt nám zapírá ty dovolené v Thajsku a na Havaji, jachty na Bahamách, hotely v Alpách, konta ve Švýcarsku, atd. Jestli to nebude tím, že na těch předražených přístrojích a "kongresech" v Egyptě se napakují trochu jiní lidé než pracující lékaři...

0/0
28.9.2010 22:57

opatov

Re: mate to v hlave uplne pomichane

Rád vám to vysvětlím. Mezi lékaři existuje velká solidarita ve věcí krytí různých přehmatů a nezdarů. Bohužel však tato vnitroprofesní solidarita neexistuje ve věci peněz. Co dá práce panu přednostovi ukrýt před kolegy, že ty tabulky vyplňuji pro jeho klinickou studii, kterou mu zadala nadnárodní farmaceutická firma. A když se ozvou, tak jim v lepším případě hodí nějakou kost a sám inkasuje odměnu v řádu statisíců. A tak je to se vším.

0/0
29.9.2010 8:03

Karel2002

Jestli Svoboda propaguje protiústavní "regulační" poplatky

tak ho samozřejmě nevolte. Obhajování této ubohosti svědčí samo o sobě o inteligenci a slušnosti pana Svobody. V Praze má ODS ve skutečnosti pro jistotu 3 kandidáty: Svobodu, Tůmu a Greenovou. To nedělali ani komunisti v Národní frontě. Tichošlápek Tůma je ve skutečnosti ultrapravicový extermista, který se zviditelnil v době krachu bank a celé řady podniků nesmyslnými požadavky na razantní snížení mandatorních výdajů. Greenová v Praze snad celé desetiletí oddaně slouží ODS, její kandidatura jakoby proti ODS je tedy ubohým a průhledným trikem ODS stejným jako existence TOP09 či nakonec i VV. A co se týče Svobody, celou dobu jako předseda lékařské komory sloužil ODS, i když skončil ještě před zavedením "regulačních" poplatků a před prvními vážnými snahami ODS vytunelovat české zdravotnictví.     

0/0
28.9.2010 21:16

baranka

Jsem gynekolog amatér

Proto panu Svobodovi věřím :-)

0/0
28.9.2010 19:00

opatov

Re: Jsem gynekolog amatér

Pokud bude pan Svoboda primátorem, věřím že zavede pro muže dny otevřených dveří na všech gynekologických ambulancích. Jenom bych chtěl, aby vyšetřované dámy nebyly starší 25 let. To je snad demokratické, néé.;-)

0/0
28.9.2010 21:23

Ctihodnost Já První

A kdyby,nedejbože,vyhrála ČSSD ,....

......tak to byste se,pane antikváři,teprve divil ! A kromě toho jste napsal zcela pomatený blog.

0/0
28.9.2010 17:12

opatov

Re: A kdyby,nedejbože,vyhrála ČSSD ,....

Kdyby vyhrála CSSSSD tak bude primátorem Dienstbier, ale to se nestane, jelikož není gynekologem, a tudíž nebude mít podporu pražských dam. Málokterá z žen dá dopustit na svého lékaře.

0/0
28.9.2010 21:27

Petr-007

Dobrý postřeh,

lékař žijící z povinného zdravotního pojištění proklamující, že bude prosazovat pravicovou politiku je docela podezřelé individuum. Je to jako by pravicová strana přijímala sponzorské dary od firem á la Sodexo Pass :-)

0/0
28.9.2010 14:10

zpetak

Socialistické přerozdělování.

Pobavil jste mne pane autore.Jak to, že mne zdejší čeští blogeři stále baví? 

No, k hlavnímu tématu.Buďte rád pane autore, že je ještě to přerozdělování....až skončí, Váš kvelb Vám nevydělá na "nepřerozdělované" léčení. Až budete platit např. 40% svého léčení srdce ( baipas), rakovinu, narovnání kostí , zuby atd.,atd. U nás platíme 40%, ale na rozdíl od Čechů si můžu ze své mzdy na pozdější zdravotní proplácení našetřit.....

0/0
28.9.2010 11:59

lrklo

Na ty co si ze svých platů našetří budou stačit

v České republice 2 ( slovy  dva ) dochtoři.;-D;-D;-D

0/0
28.9.2010 17:06

antizelenka

dělit lidi striktně podle profese na pravo a levo

je dost nesmysl,

jsou samozřemě větší a menší procentuální zastoupení názorů podle povolání, ale to je asi tak všechno.

Pokud máte nějaký problém s konkrétním člověkem, zjistěte si informace jak se choval a co dělá a pak něco pište.

Ale co jste napsal je dost na hlavu.:-P

0/0
28.9.2010 11:50

opatov

Re: dělit lidi striktně podle profese na pravo a levo

Pan dr. Svoboda je určitě vynikající odborník, jeho manželka ví jaký je manžel, jahod děti vědí jaký je otec, jeho kolegové vědí jaký je člověk. Mne jako voliče zajímá, jaký manager a hospodář. A to nevím. A nevím, zda to vědí i jeho kolegové, děti, studenti či pacienti..:-P

0/0
28.9.2010 14:33

Pavel Skeptik1

Jen tak mimochodem.

Praha není výdělečná firma, ale kraj a ten žije z......no tak!

Není to trošku podobnější té nemocnici než Škodovce?

0/0
28.9.2010 9:43

opatov

Re: Jen tak mimochodem.

Ano, Praha má příjmy z daní, poplatků a tržeb za služby, pronájmy a jiné výkony. A na druhé straně má výdaje. Hospodář má zajisti co nejvyšší výnosy a minimalizovat náklady. A to spíše podobné té Škodovce. Modlím se, aby byla Praha řízená jako Škodovka (myslím tu automobilku):-(

0/0
28.9.2010 9:50

praveverka

Re: Jen tak mimochodem.

Ukažte mi město s plusovým rozpočtem. ;-)

0/0
28.9.2010 9:56

opatov

Re: Jen tak mimochodem.

Prahy kdysi, před 10 lety měla plusový rozpočet. Možná to bylo proto, že ve funkci ekonomického náměstka tam byl nějaký Jiří Paroubek. ;-D;-D;-D

0/0
28.9.2010 10:03

Pavel Skeptik1

Re: Jen tak mimochodem.

A kam dal tu 1. městskou banku? V které byl za město v představenstvu? Já nesrovnávám Paroubka a Béma, ale článek napadl dr. Svobodu, aniž by třeba rozebral jak byl úspěšný nebo neúspěšný šéf kliniky!

0/0
28.9.2010 10:10

Pavel Skeptik1

Re: Jen tak mimochodem.

A co to má společného s dr. Svobodou?

0/0
28.9.2010 10:10

korado

Re: Jen tak mimochodem.

Teplice pod vedením prohuleného, ale našeho milovaného dědka Kubery. Přesto, že Teplice nejsou zadlužené máme nové silnice, chodníky,  trolejbusy, autobusy,dětská hřiště, plno kultury, že jeden neví na co jít dříve. Na druhou stranu město nepodporuje profesionální fotbal a dává peníze mládežnickému sportu amohl bych pokračovat dál.

0/0
28.9.2010 10:24

praveverka

Re: Jen tak mimochodem.

A proto má město Teplice od 2005 - 2010 12% nezaměstnanost. :-)

0/0
28.9.2010 10:36

korado

Re: Jen tak mimochodem.

Nemá 12 procent nezaměstnaných, ale pravda je, že jich má dost, ale to není tím, že město není zadlužené, ale tím, že má město hodně, ale hodně nepřizpůsobivých občanů, kteří nikdy nedělali,dělat nebudou, i kdyby práce byla na kila. Sociální dávky jim bohatě stačí

0/0
28.9.2010 13:32

Kruton

Re: Jen tak mimochodem.

Hospodář má za úkol vydělat maximum peněz. Nechtěl bych žít ve městě, jehož vedení má za úkol maximálně naplnit kasu. Subjektem komerční firmy jsou peníze a subjektem politika jsou občané. Spousta investic do městského prostředí je z ekonomického hlediska zbytná, ale zpříjemňuje lidem život.

0/0
28.9.2010 10:03

praveverka

Re: Jen tak mimochodem.

Žádné město na světě není v plusu. Příklad: Nasněží o něco více, než se čekalo-prásk! (další miliony), silný vítr zničí el. stožáry-prásk (další miliony). Pandemie se šíří-prásk (další miliony).

0/0
28.9.2010 10:20

opatov

Re: Jen tak mimochodem.

A právě proto se zde používá to slovo hospodář. Ne byznysmen, ne obchodník, ne manažer ale prostý hospodář. Člověk, který ví, která bije a rozumí ekonomickým dějům kolem něj. :-/

0/0
28.9.2010 14:36

lrklo

Takže radním se povede dobře, jako dochtorům.

A o to de.;-D

0/0
28.9.2010 17:08

praveverka

Ordinace x antikvariát

Pacient není kniha. Nemocnice nebudou nikdy v plusu, ani kdyby se za všechno platilo. Přečtěte si nejdřív něco o ekonomických zákonech (věřím že se u vás v regálu najde) a potom snad přestanete argumentovat "z našich daní".  

0/0
28.9.2010 9:32

opatov

Re: Ordinace x antikvariát

O tom se tady nikdo nepře. Autor jenom naznačuje, že vynikající porodník, nemá zkušenosti ze skutečně tržního hospodaření, pane doktore.

0/0
28.9.2010 9:39

praveverka

Re: Ordinace x antikvariát

Nevěděl jsem, že na  tržního hospodaření potřebuju speciální kvalifikaci. Krom zákona levně kup a draž prodej nic jiného neznám. Poučte mě, jak se řídí město Praha.

0/0
28.9.2010 9:46

opatov

Re: Ordinace x antikvariát

Toto pravidlo židovských obchodníků v Kotcích a antikvářů na radnici nesmí plati. Tam platí, pořiď , co je pro občany nutné a ekonomicky vhodné a to za nejlepší cenu na trhu, a to bez prostředníků a poradenských firem.:-/

0/0
28.9.2010 10:01

praveverka

Re: Ordinace x antikvariát

Jaké služby považujete za nutné a jaké vedlejší? :-)

0/0
28.9.2010 10:13

opatov

Re: Ordinace x antikvariát

Dobrý starosta toto dokáže rozpoznat. Proto se do této funkce nehrnu.

0/0
28.9.2010 10:15

praveverka

Re: Ordinace x antikvariát

Znáte takového člověka? Jde mi o tohle, kritizujete dr. S. a tak od vás chci alternativu. Toť vše. :-)

0/0
28.9.2010 10:22

opatov

Re: Ordinace x antikvariát

Když ji chcete slyšet: Kdysi jsem měl tu čest spolupracovat na jednom projektu s panem ing. Zdeňkem Tůmou. V té době byl hlavním ekonomem Patria Finance. Tak bystrého a  ekonomických procesů znalého člověka málokdy potkáte. Přestože vypadá jak morous, ví vždy která bije.[>-] 

0/0
28.9.2010 14:40

pavel kula

Podle vás je nejpravicovějším lékařem

MUDr. Rath

0/0
28.9.2010 9:30

opatov

Re: Podle vás je nejpravicovějším lékařem

Rath je paskvil, avšak je možné, že jeho zkušenosti hospodářské jsou daleko větší než zkušenosti medicínské.;-D;-D;-D

0/0
28.9.2010 9:41

Kruton

30Kč

Vypadá to, že těch 30Kč normálně doktorům závidíte. Už jsem to slyšel, ale zatím jen od přimitivů. Pravděpodobně nechápete smysl 30tikorunového poplatku a kapitační platby. Ono by Vám to došlo, kdybyste musel na každáho zákazníka, který k vám kdy zabloudí vytvořit kartu, zaevidovat, uschovat v kartotéce a řešit obsah karty s různými "Pojišťovnami kupců použitých knih". Neexistuje pravicový politik, který by chtěl zrušit princip solidadrity ve zdravotnictví. Na zdravotnictví na principu volného trhu by doktoři vydělali, tak jim nevyčítejte, že "tyjí ze socialistického systému"....Rv

0/0
28.9.2010 9:23

P.spk

Re: 30Kč

to je pravda...sám jsem se přesvědčil, že kovaný pravičák uznává význam regulačních poplatků a samozřejmě, pokud orange zajistili jejich proplácení, byli první, kteří je chtěli vrátit do poslední koruny.  Prostě ekonomické myšlení je správné, ale zároveň v tomto případě i podivné.

0/0
28.9.2010 9:26

opatov

Re: 30Kč

Pěkně argumentujete pane MUDr.. Článek je však o něčem jiném. A to zda má člověk, který celý život žije v systému přerozdělování, praxi v řízení obrovského podniku, a to na pravicových základech. !!!

0/0
28.9.2010 9:29

Kruton

Re: 30Kč

A kdo by byl vhodný kandidát? Řezník, deratizátor, ředitel cukrovaru nebo snad hoteliér? Z důvodu znalosti "pravicového prostředí"? To bychom museli diskvalifikovat všechny potencionální zájemce o politické funkce z vysokých škol, vědeckého prostředí, státních úřadů a organiczací...

0/0
28.9.2010 9:42

opatov

Re: 30Kč

Diskvalifikovat nikdo nikoho nechce. Avšak budu více věřit úspěšnému řediteli firmy než úspěšnému pedagogovi či lékaři. V New Yorku s tím mají zkušenosti. Tam by si gynekologa do funkce starosty asi nezvolili.

0/0
28.9.2010 10:06

mamina2

Re: 30Kč

Žádní úspěšní ředitelé firmy ale do fnkce primátora Prahy nekandidují.

0/0
28.9.2010 17:22

opatov

Re: 30Kč

protože si je kmotři nepřejí. Pro ně je lepší loutka MUDr. Svoboda nebo zpěvák Kalousek a podobní.

0/0
28.9.2010 21:29

edan

A kdo je pane ten dobrý hospodář?

Kandidát levice?

0/0
28.9.2010 9:19

opatov

Re: A kdo je pane ten dobrý hospodář?

Ne, hospodář s praxí !!!

0/0
28.9.2010 9:30

Pavel Skeptik1

Re: A kdo je pane ten dobrý hospodář?

S praxí? Třeba z RÁJe, ne ?

0/0
28.9.2010 9:35

opatov

Re: A kdo je pane ten dobrý hospodář?

Buďme objektivní. Určitě praxe v Ráji je pro hospodáře lepší než praxe na gynekologii.:-P

0/0
28.9.2010 9:43

Pavel Skeptik1

Re: A kdo je pane ten dobrý hospodář?

vzhledem k věku, si myslím že gynekologie byla u nás úspěšnější než gastronomie!

0/0
28.9.2010 9:45

Kruton

Re: A kdo je pane ten dobrý hospodář?

Ne že by byl Svoboda mým koněm, ale předseda Lékařské Komory musí projevit organizační a manažerské schopnosti a dovednosti.

0/0
28.9.2010 9:55

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS